Elektronisch zaken doen

gunters-en-meuser-digitaalDat bespaart kosten op uw faktuurverwerking, controle, inboeken etc. Berichtenstandaard voor uitwisselen van artikel/prijslijsten, digitale orders, orderverwerking en facturen. Gevolg: hogere efficientie, lagere kosten

Digitale fakturen

Naast papieren fakturen, bestaat er de mogelijkheid om onze rekeningen electronisch naar u toe te sturen U hebt ze dan direct ter beschikking om te verwerken per mail of in uw softwareapplicatie.

Orderbevestigingen

Eenieder van u kent de problematiek van “haalbonnetjes” die zoekraken, meegewassen worden of pas bij het opruimen van de auto tevoorschijn komen. Om dit probleem op te lossen bieden wij u de mogelijkheid om van alle goederen die u bij ons haalt of bestelt terstond een orderbevestiging per e-mail te ontvangen. U weet dan exact welke goederen er aan u gefactureerd gaan worden, u kent direct de prijzen om door te berekenen en u bent van de “haalbonnen” of “opdrachtbonnen” af

Elektronische communicatie

Naast deze twee concrete stappen zijn er nog vele nieuwe bestelmogelijkheden ontwikkeld.Zo kan u het verbruik van produkten scannen en per magazijn of onderhoudsauto laten aanvullen. Er kan in de webshop via het internet worden besteld 24 uur per dag 7 dagen per week. U kan uw eigen archief raadplegen.Op deze wijze organisatorisch samenwerken levert een grote bijdrage aan een snelle en efficiente administratie.

Meer weten ?

Over elektronische zaken doen met Gunters en Meuser kunt u bellen met ons hoodfkantoor aan de Egelantiersgracht, telefoon 020 6221666 of per Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.